City Trip - Gent & Brugge - Dag 2

Deze morgen stonden we rond 10:00 uur op en konden we nog net op tijd aan het ontbijt beginnen, daarna pakten we onze spullen om Brugge in te gaan.

Bas regelde nog even met de eigenaar van het Bed & Breakfast dat we nog een nachtje konden blijven zodat we morgen naar Gent konden gaan, om daar langs diverse historische gebouwen en kathedralen te gaan.

Brugge bleek veel groter te zijn dan we in eerste instantie dachten, en het was er enorm druk.

Er waren talloze activiteiten te beleven en overal waren kleine winkeltjes en markt kraampjes waar je diverse souvenirs e.d. kon kopen.

Ook zagen we veel oude ambachten die deze stad tot een waar historisch museum maakte.

Het leek werkelijk alsof de tijd hier had stilgestaan, de sfeer, de mensen, echt alles...

Na een paar uurtjes hadden we alles wel bekeken en besloten we de winkelstraat te gaan zoeken en een maaltijd voor de avond te kopen.

Na lang zoeken vonden we een supermarkt en kochten wat salade en broodjes die we even later op een bankje opaten.

Helaas werd Bas erg misselijk en voelde zich niet goed worden.

Dit bleek later door de zon en de warmte van de hele dag te komen, dus besloten we terug naar het Bed & Breakfast te gaan om wat te relaxen.

Die avond zijn we al vroeg gaan slapen om de volgende morgen weer lekker fit op te staan...